V současné době hledáme do našeho týmu vhodné kandidáty na pozici:

Asistentka prodeje/objednávky, fakturace

Bližší informace k jednotlivým pozicím naleznete níže.

Odborný prodejce, interiérový designér


Do našeho týmu hledáme vhodnou kandidátku na pozici: Asistentka prodeje/objednávky, fakturace

Nástup možný ihned!

Pracovní náplň:
Asistence při prodeji nábytku a domácích spotřebičů
Komunikace se zákazníky, komunikace s obchodními partnery
Objednávky, fakturace, logistika, klientský servis
Správa a distribuce vzorků, katalogů a marketingových materiálů
Showroom servis – pošta, květiny, dekorace, kancelářské potřeby

Požadujeme:
Reprezentativní vzhled a vystupování
Praxe na obdobné administrativní pozici výhodou, pozice je vhodná i pro absolventky
Komunikativní znalost AJ, nebo NJ podmínkou (na úrovni telefonické a e-mailové komunikace)
Organizační schopnosti, flexibilita, spolehlivost, pečlivost, samostatnost
aktivní ŘP sk. B výhodu

Nabízíme:
Perspektivní práci u stabilní společnosti
Získání hodnotné praxe v příjemném kolektivu
Možnost kariérního růstu
Zaměstnanecké benefity

Svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zašlete na e-mailovou adresu:

lukasek@sedlakinterier.cz, předmět: Asistentka