V současné době hledáme do našeho týmu vhodné kandidáty na pozice:

Specialista Back Office – správa objednávek

Bližší informace k jednotlivým pozicím naleznete níže.

Odborný prodejce, interiérový designér


Specialista Back Office – správa objednávek

Pozice na zkrácený pracovní úvazek


Co bude vaší náplní práce?

  • Přijímání, zpracovávání a vyřizování objednávek v systému Money S3.
  • Objednávání zboží a logistika dovozu ze zahraničí (Německo, Holandsko, Itálie).
  • Komunikace s dodavateli v angličtině.
  • Kontrola dodavatelských faktur.
  • Správa ceníků a firemních formulářů.

Co od vás očekáváme?

  • Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru.
  • Spolehlivost, samostatnost, přesnost, pečlivost, zodpovědný a aktivní přístup k práci.
  • Znalost AJ.
  • Znalost práce na PC, Outlook, Excel, Word.
  • Znalost programu Money S3 je velkou výhodou.

Nabízíme.

  • Příjemné pracovní prostředí, stálý a přátelský kolektiv.
  • Zázemí stabilní obchodní společnosti.
  • Prostor pro seberealizaci.
  • Pracovní doba mezi 9 - 17h.
  • Firemní benefity – mobilní telefon, dovolená 25 dní, stravenkový paušál.

V případě zájmů zašlete svůj životopis na:   kariera@sedlakinterier.cz